HES COMPANY SRL nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului este lipsit de erori sau că este complet. Orice reclamație va fi adusă la cunoștința hessystems.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor.

Valoarea maximă a obligațiilor HES COMPANY SRL față de orice cumparator în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la cumparatorul respectiv.

Condiții pentru returnarea produselor

Potrivit dispozițiilor art. 4, alin. 1, lit. b din OG 130/2010 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Pentru aceasta, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Să se trimită, în limita termenului de mai sus, o notificare scrisă în acest sens prin e-mail la adresa contact@hescompany.ro;
  • Atât produsul, cât și ambalajul produsului returnat trebuie să fie sigilate;
  • Produsul trebuie să fie însoțit de factură și alte documente primite în original.

Costurile de transport dus-întors, cât și costurile returnării contravalorii produsului sunt suportate în întregime de către cumparator. În cazul în care cumparatorul renunță la produse total sau parțial, aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar și în cazul în care a beneficiat de transport gratuit.

Dacă costul transportului de returnare este mai mic decât cel al valorii de returnat și clientul a optat pentru transportul cu plata la destinație, acest cost se va scădea din valoarea de returnat.Nu se acceptă trimiterea produselor către HES COMPANY SRL cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele vor fi verificate mai întâi de către reprezentanții HES COMPANY SRL.

În cazul observării deficiențelor în funcțiune datorită utilizării sau a celor legate de aspectul produsului (zgârieturi, ambalaj deteriorat etc.), HES COMPANY SRL poate condiționa acceptarea returnării cu condiția reținerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.

Pentru exercitarea dreptului de renunțare și returnare produs, te rugăm să ne contactezi telefonic (+40 744 544 355) sau pe email (contact@hescompany.ro).

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care acesta sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicată de client, intra în posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul cu privire la decizia de retrage din contract, utilizand o declaratie scrisă, neechivoca, transmisa prin e-mail.

Dacă vrei sa te retragi din contract, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la tine, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia ta de retragere din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca si cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; În acest caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Expediază produsele la adresa EKOL LOGISTICS 2, DC 149 Bolintin Deal, Giurgiu, fără intarziere nejustificata în termen de maximum 14 zile calendaristiche de la data la care ne-ai comunicat retragerea.

Сostul direct al returnării produselor va fi suportat de către cumpărător.

Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționarii produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de HES Company prin intermediul site-ului www.hessystems.ro ne poti contacta la numărul de telefon : 0744 544 355
Colegii noștri din cadrul serviciului Suport Clienți îți vor oferi sprijin în alegerea modalitatii de returnare si detalii cu privire la adresa de expediere a produselor.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate (folosirea materialelor consumabile precum uleiul de motor sau combustibil ), cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate
și acestea.

Main Menu